dem 3 vinnarna!!!!

Jaaaa ;D
nu är de dags!!
dom 3 vinnarna är .......






1. Emelie Karlsson - www.emeemd.blogg.se
Motivering:
Det är så att jag har en sjukdom som gör att ibland så orkar jag inte göra något.Jag kan nappt gå upp ur sängen.Och när jag träffade EMD första gången så var dom så underbara. Och när Danny kramade mig direkt när jag kom fram till honom på signeringen så var jag så glad.Jag var så glad att jag fick tårar i ögonen.Han har alltid funnits där för mig och det har EMD också.
Och jag älskar verkligen deras låtar och hur dom uppträder på scenen och hur dom är mot alla fans.
Det finns inget som man kan klaga på hos dom.
Och jag önskar verkligen att jag kunde åka och se dom oftare men det går inte pga min sjukdom som jag har.


2. Li Andersson- http://lislife.blogg.se/
Motivering:
Eftersom deras musik är den bästa man kan spela ur en bandspelare. Deras musik har hjälpt mig genom svåra tider, och det är jag väldigt glad för. Dessa tre killar är de underbaraste som finns på denna jord, och jag skulle bli väldigt glad om jag vann deras skiva, så man får en till till skivsamlingen! :)

3. Marina Piponius-  http://mariinapiponiius.bloggplatsen.se
Motivering:
 För jag älskar dom och jag vill jätte gärna vinna för att dom gör världen bästa låtar, jag lyssnar på dom varje dag. Jag vill jätte gärna ha deras autograf :D!!!!!!! Jag älskar dom över hela mitt hjärta, och jag har inte träffat dom på jätte länge :'(. Och såå händer det inte så mycket för jag bor ganska långt bort och då är det svårt att få tag på autografer :'( Jag vill jätte jätte gärna vinna!<3


Grattis så jätte mkt, jag hör av mig till er vinnare!
Om adress os.v !!!

GRATTIS !!!!<3 :)
Ni ska veta att de va SKIT svårt att välja vinnare ^^


Kommentarer
Postat av: E

:) <3

2011-02-16 @ 15:25:09
Postat av: Sandra

grattis :)!!!!!!

2011-02-16 @ 15:25:27
Postat av: Li :)

wohooo, nu blev jag glad :D.

2011-02-16 @ 16:22:34
URL: http://lislife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0